Alternate Text
מזרוני פולירון

פינות אוכל ומזרונים

כיום ישנו מגוון רחב של דגמים מעודכנים ומגוונים של פינות אוכל ומזרוני פולירון ומזרונים נוספים בחנויות לרהיטים. פינות אוכל מעוצבות מעץ מלא מעבירות מסר ברור של יופי ויוקרה בשילוב פונקציונאליות ונוחות גבוהה. דגמים אלו כוללים בין השאר עיצובים קלאסיים ומודרניים. רוב הזוגות הצעירים מבקשים למצוא פינת אוכל איכותית שמעוצבת בצורה ייחודית ומשלבת פונקציונאליות ויופי לרבות הרחבות במקרים של אירוח חברים ובני משפחה בשבתות, אירועים וחגים. פינת אוכל יאמרו רבים, מהווה את אחד הפריטים המרכזיים והחשובים ביותר בבית.

רמת ביקוש גדולה

רמת הביקוש למזרוני פולירון ולמזרוני איכות גדולה ורמת הביקוש לפינות אוכל גדלה בשנים האחרונות גם היא - פינת אוכל תורמת ללא שום ספק לחוויה ולאווירה המשפחתית בבית. רמת הביקוש הגדולה שרק הולכת וגוברת בימים אלו ממש עבור פינות אוכל מעוצבות מעץ מלא נענית על ידי מיטב יצרניות הרהיטים. זאת ניכר במגוון העיצובים המוצעים עבור ריהוט זה, המשלבים חומרים נוספים מלבד עץ. כיום ניתן לקנות פינת אוכל עגולה מעץ, פינת אוכל מרובעת או פינת אוכל בהתאמה אישית. ישנו מגוון של סוגים גם בגזרת העץ, כך שניתן לבחור בין עץ אגוז, אורן, אלון וכן הלאה.

יתרונות וחסרונות

היתרון המרכזי של פינות אוכל שמעוצבות מעץ היא העמידות הגבוהה נגד שריטות, רטיבות, משקל ועוד פגעים אחרים. השוואה בין פינות אוכל מעץ מלא לבין פינות אוכל מחומרי גלם אחרים, עלולה להציג חסרון של אלו הראשונות מפאת המשקל הכבד של שולחן מעץ מלא. אולם כיום ישנה אפשרות להתגבר על משקל פינות האוכל האיכותיות הללו בעזרת תוספת של דסקיות מיוחדות שבאמצעותן ניתן להזיז בקלות את השולחן מנקודה אחת לשנייה ומבי להפעיל כוח רב על מנת להזיזו.

אודותינו

סדנת האומן שלנו מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות מעץ מלא, מזרוני סימונס ומזרני פולירון- שימו לב : את הרהיטים הללו החברה מייצרת בעבודת יד וכמובן בהתאמה אישית מלאה לדרישות ולצרכים המשתנים של כל לקוח. החברה עוסקת בייצור של שולחנות ופינות אוכל איכותיות מחומרי הגלם המשובחים והעמידים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק. את הרהיטים השונים, החברה מציעה במגוון רחב של עיצוביים שכוללים בין השאר עיצובים מודרניים, קלאסיים וכפריים מעץ מלא. להתקשרות עם החברה אתם מוזמנים לחייג אלינו. .